Methorst Groep uit Woudenberg

iT Beheer Nederland weet wat wij gebruiken dus kan ons gericht adviseren.

Zij verhuisden in 2014 naar een bedrijfsverzamelpand waar wij de IT-structuur al hadden gelegd. Vanaf dat moment doen wij het IT-beheer van transport en verhuisbedrijf Methorst. Verhuismanager John van Hamersveld vertelt waarom zij blij zijn met een kleine IT-partner.

“Wij zijn een middelgroot familiebedrijf. Naast verhuizen worden wij breed ingezet in de logistiek. Eerst deden we transport en verhuizingen. Tegenwoordig zijn wij ook een koeriersbedrijf met een grote loods voor logistiek, op- en overslag. Met 35 man personeel. Door de groei verhuisden wij naar ons huidige pand. De verhuurder werkte al met Rick samen. Dat Rick de IT-structuur al kende maakte het makkelijk om ook met ITBeheerNederland samen te werken. Rick weet wat wij gebruiken dus kan ons gericht adviseren. Dat is prettig.

Over Methorst Groep

De Methorstgroep uit Woudenberg is een familiebedrijf dat begon als een verhuisbedrijf. Eerst in de regio, later ook in Europa. Daarnaast doen zij transport van grote en kleine zendingen. Zijn zij gespecialiseerd in Europese spoedverzendingen en doen zij al ruim 17 jaar het transport voor grote kledingmerken.

3
"Het voordeel van een klein IT-bedrijf is dat zij diezelfde dag nog komen als er een probleem is"
John van Hamersveld - Methorst Groep

Zo hielpen zij ons overstappen naar de Cloud. We werken al even in Office365 en dat werkt goed. We wilden overal kunnen werken. Een collega werkt graag vanuit huis, dat kan nu. En samenwerken gaat beter. We werken veel met elkaars email-mappen en in dezelfde bestanden. Waar of wanneer iemand ook werkt, wijzigingen worden direct gesynchroniseerd. Dat voorkomt dubbel werk. Onderweg kun ik ook gewoon een bestand doorsturen. Die staan in OneDrive, waardoor ik altijd en overal bij de informatie kan die ik nodig heb.

Het voordeel van een klein IT-bedrijf is dat zij diezelfde dag nog komen als er een probleem is. Of ze bellen in en lossen het op afstand op. Een kleiner bedrijf kan dat. Zo werken wij ook: de klant belt je lost het probleem zo snel mogelijk op. Bij een groter bedrijf wordt een dag later een afspraak gemaakt, terwijl ik direct bel met Bob of Rick. Dat persoonlijke contact is het grootste voordeel. En de kosten zijn lager dan bij een grotere jongen dat speelt natuurlijk ook.

Onlangs was Rick nog bij een andere klant, hier in de buurt. Dan loopt hij even binnen om te vragen of het hier nog goed draait allemaal. Die betrokkenheid vind ik een groot pluspunt. En met kerst kwam hij binnenwandelen met een kersstol van een meter. Toch leuk.

Als je jouw IT wilt onderbrengen bij een persoonlijk bedrijf, dat aandacht geeft en meedenkt met wat jij nodig hebt én goede service biedt, dan ben je bij Rick en Bob aan het juiste adres.

Zit u met een IT vraag?

Wij helpen u graag!